Få hjælp her

Har du spørgsmål i forbindelse med dit køb på webshoppen
– så kan der være hjælp at finde i “Ofte stillede spørgsmål” nedenfor. 
Du er også altid velkommen til at kontakte vores kundeservice:

Kundeservice:

Telefon: +45 5191 4642 ( bedst tirsdag til fredag kl. 8-11.30 )
E-mail: kundeservice@halkaeraadal.dk

Ofte stillede spørgsmål:

 

Hvordan opretter jeg et abonnement?
Når du bestiller din første måltidskasse, oprettes der automatisk et abonnement. Det koster ikke noget, og du kan afmelde med det samme, hvis ikke du ønsker at modtage flere måltidskasser.


Hvor længe er jeg bundet af mit abonnement?

Der er ingen binding. Du kan frit opsige dit abonnement, når du vil.


Er der også et abonnement til vegetarer?

Ja, det er der bestemt, og vi har faktisk mellem 60-90 vegetariske retter i vores sortiment – der kommer hele tiden nye til. Vi laver selvfølgelig velkendte vegetarretter som rødbedebøffer og grønsagsragout, men vi gør meget ud af at variere retter og menuplan, så du ikke kører træt i de samme vegetarretter. Se vegetarkassen


Skal jeg være hjemme når måltidskassen leveres?

Nej, det er ikke nødvendigt. Ring eller skriv til os, så kan vi lave en fast aftale om, hvor buddet skal stille dine varer, hvis ikke du er hjemme. Det kan f.eks. være i et skur eller hos en nabo. Kundeservice: 5191 4642 eller kundeservice@halkaeraadal.dk.

Maden kommer dybfrosset, pakket i en termokasse med tøris, så du skal ikke være bekymret for om maden står og bliver dårlig. I en uåbnet kasse holder sig maden sig frossen frem til kl. 19 på leveringsdagen.


Kan jeg oprette et abonnement for en anden?

Det kan du sagtens. Vi har flere pårørende, der bestiller på vegne af andre. Når du opretter første bestilling, skriver du bare ønsket modtager og leveringsadresse på din ordre. Så sørger vi for at måltidskassen kommer frem som den skal og med det faste interval, du ønsker. Se måltidskasser


Hvor tit får jeg maden leveret?

Det er op til dig, hvor tit vi skal komme. Vi har kunder der får leveret en enkelt måltidskasse om måneden som et supplement og en hjælpende hånd på travle dage, men vi har også kunder der får leveret en måltidkasse med 12 måltider hver 14. dag, så der er nem aftensmad til alle ugens dage. (Vi kan levere tirsdag og torsdag.)


Jeg skal på ferie – hvad så med måltidskassen?

Du kan nemt sætte dit abonnement på pause eller ændre leveringsadresse, hvis du har brug for det. Det gør du ved at logge på Min side. Her kan du ændre både leveringsdag og adresse. Vi skal bare have dine ændringer senest 2 dage før den næste levering. Du er også velkommen til at ringe til os, så hjælper vi dig: 5191 4642.