Ofte stillede spørgsmål

Hvordan opretter jeg et abonnement?
Når du bestiller din første måltidskasse, oprettes der automatisk et abonnement. Det koster ikke noget, og du kan afmelde med det samme, hvis ikke du ønsker at modtage flere måltidskasser.

Hvor længe er jeg bundet af mit abonnement?
Der er ingen binding. Du kan frit opsige dit abonnement, når du vil.

Kan jeg oprette et abonnement for en anden?
Det kan du sagtens. Vi har flere pårørende, der bestiller på vegne af andre. Når du opretter første bestilling, skriver du bare ønsket modtager og leveringsadresse på din ordre. Så sørger vi for at måltidskassen kommer frem som den skal og med den frekvens, du ønsker. Se alle vores måltidskasser.

Kan jeg bestille måltidskasse UDEN at tegne et abonnement?
Det kan du sagtens. Vores prøvekasser leveres blot en enkelt gang, og er derfor ikke abonnementsvare. Se alle vores prøvekasser.

Hvor henne i landet leverer I?
Vi leverer i hele landet, undtagen ikke bro-faste øer.

Skal jeg være hjemme når måltidskassen leveres?
Nej, det er ikke nødvendigt. Når du tegner dit abonnement, er der et felt du skal udfylde, hvor du fortæller os hvorhenne din måltidskasse skal stilles, hvis ikke du er hjemme ved levering. Maden kommer dybfrosset, pakket i en termokasse med tøris, så du skal ikke være bekymret for om maden står og bliver dårlig.

Hvor tit får jeg maden leveret?
Det er op til dig, hvor tit vi skal levere din måltidskasse. Vi har kunder der får leveret en enkelt måltidskasse om måneden som et supplement og en hjælpende hånd på travle dage, men vi har også kunder der får leveret en måltidkasse hver uge. Frekvensen er helt op til dig.

Jeg skal på ferie – hvad så med måltidskassen?
Du kan nemt sætte dit abonnement på pause eller ændre leveringsadresse, hvis du har brug for det. Det gør du ved at logge på MIN SIDE. Her kan du ændre både leveringsdag og adresse eller sætte abonnementet på pause. Vi skal bare have dine ændringer senest 2 dage før den næste levering. 

Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse?

  1. Gå ind på MIN SIDE 
  2. Log ind hvis du ikke allerede er logget ind
  3. Klik på ADRESSER i menuen til venstre
  4. Skriv din nye adresse
  5. Klik på Gem

Vær opmærksom på at alle ændringer på dit abonnement skal ske senest 2 dage før din næste planlagte levering.

Jeg har specifikke kostbehov, kan I levere mad til mig?
Det kommer an på hvilke behov du har. Hvis det er noget i den stil at du ikke synes om ris eller pasta, er det noget vi nemt kan finde ud af. Men har du allergi/intolerance eller er på en speciel kost så er det noget vi vurderer fra gang til gang om vi kan håndtere det eller ej. Vi har flere kunder med sådan nogle behov, og vi gør os altid umage for at finde den bedste løsning. I alle tilfælde, starter det med en mail eller et opkald til Maria i vores kundeservice. Se kontakt informationer nederst på siden.

Hvordan ændrer jeg mit abonnement?

  • Gå ind på MIN SIDE 
  • Log ind hvis du ikke allerede er logget ind
  • Klik på ABONNEMENTER i menu som står til venstre og tryk ind på det abonnement du ønsker at ændre
  • Under abonnementet kan du nu trykke på SKIFT/ÆNDRE ABONNEMENT
  • Nu vælges den type måltidskasse der ønskes og herefter antal dage/personer
  • Tryk på knappen: LAV ÆNDRINGEN AF DIT ABONNEMENT
  • Sørg for der kun ligger den vare du ønsker i kurven, ved at slette uønskede varer
  • Tryk på GÅ TIL KASSEN
  • Angiv hvor kassen må stilles, leveringsdag samt frekvens for levering af kassen
  • Vinge af at du har læst og accepteret handelsbetingelserne
  • Tryk på LAV ÆNDRINGEN AF DIT ABONNEMENT

Sørg for at kontrollere at du har valgt det korrekte abonnement. Er du i tvivl om noget kan du skrive eller ringe til kundeservice, og så vil Maria hjælpe dig.

Har du brug for yderligere hjælp, er du altid velkommen til at kontakte Maria i kundeservice.

Telefon: +45 5191 4642 
bedst tirsdag til fredag kl. 8-11.30

E-mail: kundeservice@halkaeraadal.dk